Kelik,kelik dan kelik lagi..

Followers

Labels

1utama (2) Abang (23) Aku (97) AMT (1) Arokaya (1) Babywearing (3) Bibik (5) Birthday (9) Boikot (1) Breastfeeding (21) Buah Mariam (2) Cinta (2) Cloth Diapers (5) Contest (4) Dania (28) Danny Rayyan (45) Dhiya (27) Di Dapur dan Makan2 (11) EBM (6) Emak (1) En Somi (8) Event (5) Exam (1) Family (30) Family Planning (2) Feeling-feeling (2) Friend (9) Friends (21) Gadget (6) Gaji (1) Games (1) Gathering (7) Hamster (2) handphone (4) Herbalife (3) Hiking (4) Hobby (13) htc (2) Info (1) Jalan-jalan (24) Jiran (1) Kampung (2) Kereta (4) Kerja (10) Kewangan (1) MA (2) Me (61) Movie (4) My Car (1) My Pet (4) Occasion (1) Outdoor (8) Pembedahan Tonsil (13) PGL (1) Philipphine (1) Phuket (2) Pregnancy (22) Quiz (1) Raya (4) Review (1) Rina (2) Runs and Walks (11) Sabah (1) Sakit (11) Sales (1) Scene (1) Sekolah (6) Senam (1) Sewing (2) Shopping (3) Sothys (2) Supplement (5) Tadika Krista (3) Tagged (2) Teater (3) Thai Massage (1) Traffic (1) Twitter (9) Twtup (6) Vacation (10) Wordless Wednesday (3) Work (2) XPDC (8)

11.02.2011

OctTwtFest

22 Oktober 2011 yang lalu berlangsungnya perjumpaan terbesar tweeps2 di Malaysia
Bertempat di Digi HQ Shah Alam dari pukul 3pm-12am
Event ini juga berjaya direkodkan dalam World Guiness Book of Rekod sebagai perjumpaan twitter terbesar didunia iaitu sebanyak 2600+
Dan disini juga aku berjaya unlocked bagde Epic Swarm di 4sq.

Aku sampai seawal pukul 12pm
Tika itu last minit set up masih rancak berlangsung.

Aku dimaklumkan ini adalah last minit punya idea untuk decoration ni.
Cantik kan?

Ini pulak mini cinema
Tempat ditayangkan movie2 dan juga klip2 video termasuk klip video Cinta Muka Bulu pertama kali dipertontonkan disini.
Juga dikenali sebagai bilik sejuk, sesuai untuk lepak.
Masa aku banyak dihabiskan disini.
Sambil tengok movie, sempat jugak charge hp.

Main Stage
Tempat paling happening
Semua acara nanyi2 dan konsert berlangsung disini.

Start pukul 3pm, pendaftaran mula dibuka
See the crowd, ramai gile..
Memang beratur panjang gile sebelum masuk
Nasib baik aku datang awal.

Dan antara yang terawal untuk daftar masuk.
Pendaftaran adalah wajib bagi untuk mendapatkan jumlah sebenar pengunjung.

Baju Tshirt yang ditempah dari @ziccotees pun aku baru collect pada hari even tersebut.
Istimewanya tshirt ni sebab ada tweethandle aku @RyaAmani

Antara artis yang selalu tak miss join acara twtup adalah Imran Ajmain
First time aku jumpe dia masa TwtupRaya dulu
Dan lagi satu bes pasal dia, dia akan follow balik semua follower dia
So cepat2lah follow bagi sesiapa yg belom follow tu; @ImranAjmain
Oh ya, Imran jugak adalah rakan saya di 4sq *wink*

Bergambar bersama Maria Farida
Cantikkan dia?

Dan juga Dr Fazley

Salah seorang artis yang buat persembahan pada hari tersebut.

Banyak booth2 perniagaan ada kat situ
Salah satu adalah booth BUku Fixi
Aku beli novel Pecah karya @NizamBakeri siap dapat autograph dari dia lagi.

Dan Sharifah Sofia selaku mc pada hari tersebut

Simple yet gorgeous, kan?

Bersama jejaka pujaan ramai, @Adalwi
Bapak orang beranak 3.




Dan dapat jumpa dengan tweeps yang lain..
Termasuklah @FaliqFahmie yg famous amos tu
So happening uollss..

N bergambar dengan artis2 yang lain.

N these are my friends, @diella15 dan @eleanakamal
Thanks korang..
Sape2 yang ade twitter lom follow aku sila berbuat demikian yer,
My tweethandle is @RyaAmani

2 comments: