Kelik,kelik dan kelik lagi..

Followers

Labels

1utama (2) Abang (23) Aku (97) AMT (1) Arokaya (1) Babywearing (3) Bibik (5) Birthday (9) Boikot (1) Breastfeeding (21) Buah Mariam (2) Cinta (2) Cloth Diapers (5) Contest (4) Dania (28) Danny Rayyan (45) Dhiya (27) Di Dapur dan Makan2 (11) EBM (6) Emak (1) En Somi (8) Event (5) Exam (1) Family (30) Family Planning (2) Feeling-feeling (2) Friend (9) Friends (21) Gadget (6) Gaji (1) Games (1) Gathering (7) Hamster (2) handphone (4) Herbalife (3) Hiking (4) Hobby (13) htc (2) Info (1) Jalan-jalan (24) Jiran (1) Kampung (2) Kereta (4) Kerja (10) Kewangan (1) MA (2) Me (61) Movie (4) My Car (1) My Pet (4) Occasion (1) Outdoor (8) Pembedahan Tonsil (13) PGL (1) Philipphine (1) Phuket (2) Pregnancy (22) Quiz (1) Raya (4) Review (1) Rina (2) Runs and Walks (11) Sabah (1) Sakit (11) Sales (1) Scene (1) Sekolah (6) Senam (1) Sewing (2) Shopping (3) Sothys (2) Supplement (5) Tadika Krista (3) Tagged (2) Teater (3) Thai Massage (1) Traffic (1) Twitter (9) Twtup (6) Vacation (10) Wordless Wednesday (3) Work (2) XPDC (8)

4.07.2011

Cara dapat extra income dengan mudah!

Alhamdullilah, syukur sangat2 ke hadrat Illahi
Baru minggu lepas dapat berita gembira tentang job baru hubby kat sini
Kelmarin, Allah murahkan rezeki aku lagi.

Syukur sangat2 terima cek dari Agro Multy Trading (AMT).
Cek ni cek bulan kedua yang kuterima..
Kalau ada yang tau boleh google tentang Agro Multy Trading.
Aku join usahasama dalam bisnes menternak ikan keli..

So aku nak terang sikit tentang cara menjana wang dengan mudah bersama AMT.
Ini bukan saham atau MLM yer.. Kalau MLM aku memang dah serik nak join..
Cuma kena kuar modal sikit la, paling minimum RM500 dan paling maksimum RM20000 sekali masuk.

Katakan korang bermodalkan RM5000. (aku masuk mula2 RM2000, tp aku bagi contoh RM5000 la bg senang kira)
Tiap2 bulan boleh bank in ke AMT sebelum 25hb, payment pertama akan dalam dalam 3hb bulan seterusnya. 
Lebih kurang seminggu je kan dah dpt payment pertama?
Bulan pertama korang akan dapat 10% dari jumlah modal iaitu RM500.
Bulan kedua pun 10%
Bulan ketiga pun 10%. So dah RM1500 kan?
Bulan keempat, ikan keli dah matang dan tiba masa untuk dituai.
Peratusan yg korang akan dapat adalah sebanyak 80% iaitu RM4000.

Nampak? Total setakat bulan keempat adalah sebanyak RM5500. dah balik modal dan dapat lg extra RM500. Nampak kan?

So bulan seterusnya korang akan menikmati keuntungan secara free2 je..selama 3 tahun.
Bulan kelima,keenam,ketujuh dapat 10% balik.
Bulan kelapan bulan menuai dapat 20% dan berulang2 hingga 3 tahun..

Motif aku terang sume ni bukan sebab aku nak cari orang.. Dah aku terangkan ni bukan MLM.. Boleh untung tanpa orang bawahan, cuma bergantung pada modal berapa banyak korang kuarkan je.
Nak nolong sesama Islam, yang mana kesempitan macam aku sebelum ni..
Alhamdullilah Allah dah tunjukkan cara padaku dan aku berniat nak tolong orang lain yang susah cam aku dulu..

Cuma kena ingat, ni adalah usahasama bukan pelaburan yer..
Insyallah cara ini akan kekal berjaya kerana market ikan keli yang amat luas sekarang ni. Hari2 pun orang makan ikan keli kan? Nampak?

p.s: Pelik tengok orang berpusu2 dok nak beli saham Bank Rakyat yang cuma 15% setahun, dah tu maksimum pun leh masuk Rm500 je. Setahun dapat RM75 je?? Rasa berbaloi x?
Oh ya, nnti i post proof cek yg i terima tu ye... Total bulan ni i n hubby dapat keuntungan RM4700. Syukur ya Allah..

Kalau berminat, leh email i.. yuhana_82@yahoo.com

3 comments:

  1. wah..kamu ada sebut ttg ikan keli..jadi saya berenanglah ke blog kamu ini..salam ukhwah!

    ReplyDelete
  2. terima kasih sudi berenang ke sini..

    ReplyDelete
  3. AMT mane pergi???

    ReplyDelete