Kelik,kelik dan kelik lagi..

Followers

Labels

1utama (2) Abang (23) Aku (97) AMT (1) Arokaya (1) Babywearing (3) Bibik (5) Birthday (9) Boikot (1) Breastfeeding (21) Buah Mariam (2) Cinta (2) Cloth Diapers (5) Contest (4) Dania (28) Danny Rayyan (45) Dhiya (27) Di Dapur dan Makan2 (11) EBM (6) Emak (1) En Somi (8) Event (5) Exam (1) Family (30) Family Planning (2) Feeling-feeling (2) Friend (9) Friends (21) Gadget (6) Gaji (1) Games (1) Gathering (7) Hamster (2) handphone (4) Herbalife (3) Hiking (4) Hobby (13) htc (2) Info (1) Jalan-jalan (24) Jiran (1) Kampung (2) Kereta (4) Kerja (10) Kewangan (1) MA (2) Me (61) Movie (4) My Car (1) My Pet (4) Occasion (1) Outdoor (8) Pembedahan Tonsil (13) PGL (1) Philipphine (1) Phuket (2) Pregnancy (22) Quiz (1) Raya (4) Review (1) Rina (2) Runs and Walks (11) Sabah (1) Sakit (11) Sales (1) Scene (1) Sekolah (6) Senam (1) Sewing (2) Shopping (3) Sothys (2) Supplement (5) Tadika Krista (3) Tagged (2) Teater (3) Thai Massage (1) Traffic (1) Twitter (9) Twtup (6) Vacation (10) Wordless Wednesday (3) Work (2) XPDC (8)

3.21.2011

Kenapa aku blogging?

Bila diutarakan pertanyaan diatas, my answer is..

My blog is my diary.uBila diutarakan pertanyaan diatas, my answer is..
My blog is my diary.
Aku bukan blogging sebab nak bincang isu semasa ke, gosip pasal artis ke hape..
Sebab kalau orang nak tau kisah2 semasa boleh je baca kt suratkhabar online..

Aku jadikan blog ini diariku supaya 10-20 tahun akan datang aku mampu nak baca balik dan imbas kenangan2 aku.
Takkan masa tu nak baca kisah pasal kes ragut la, tsunami la, gempa bumi la..
By that time kisah2 gitu dah out of date,
Tapi kalau aku menulis kisah hidup aku, apa yang aku buat seharian..
Benda tu akan sentiasa bermakna untuk diri aku dan mungkin untuk anak2 aku..

Lagi satu, bukan kisah sangat ada orang nak baca ke tidak kisah aku ni.
Dan juga aku berblog bukan nak earning apa2. 

p.s: Suka tengok gambar2 lama di blog yang mana gamabr2 yg disimpan di pc dh hilang.

No comments:

Post a Comment