Kelik,kelik dan kelik lagi..

Followers

Labels

1utama (2) Abang (23) Aku (97) AMT (1) Arokaya (1) Babywearing (3) Bibik (5) Birthday (9) Boikot (1) Breastfeeding (21) Buah Mariam (2) Cinta (2) Cloth Diapers (5) Contest (4) Dania (28) Danny Rayyan (45) Dhiya (27) Di Dapur dan Makan2 (11) EBM (6) Emak (1) En Somi (8) Event (5) Exam (1) Family (30) Family Planning (2) Feeling-feeling (2) Friend (9) Friends (21) Gadget (6) Gaji (1) Games (1) Gathering (7) Hamster (2) handphone (4) Herbalife (3) Hiking (4) Hobby (13) htc (2) Info (1) Jalan-jalan (24) Jiran (1) Kampung (2) Kereta (4) Kerja (10) Kewangan (1) MA (2) Me (61) Movie (4) My Car (1) My Pet (4) Occasion (1) Outdoor (8) Pembedahan Tonsil (13) PGL (1) Philipphine (1) Phuket (2) Pregnancy (22) Quiz (1) Raya (4) Review (1) Rina (2) Runs and Walks (11) Sabah (1) Sakit (11) Sales (1) Scene (1) Sekolah (6) Senam (1) Sewing (2) Shopping (3) Sothys (2) Supplement (5) Tadika Krista (3) Tagged (2) Teater (3) Thai Massage (1) Traffic (1) Twitter (9) Twtup (6) Vacation (10) Wordless Wednesday (3) Work (2) XPDC (8)

12.09.2009

Set Bersalin



Ketibaan poslaju semalam menandakan complete sudah persediaan aku untuk melahirkan dan berpantang nnti..
Semalam, en poslaju hantar set bersalin yang aku order jumaat lepas dari sini..

Sebelum aku decide untuk pilih set bersalin NR, dh banyak research yg aku buat..
Terutamanya mendapatkan testimoni pengguna2 Set Bersalin NR ini..

Keriteria yg aku cari dalam set bersalin cuma satu..
Aku nak cari jamu yang tidak menyebabkan sembelit semasa berpantang..

Pengalaman berpantang Dania dan Dhiya dulu sangat perit..
Mana tidah]knya aku mengalami sembelit yg teruk dan itu menyebabkan aku sedikit fobia bila memikirkan saat berpantang nanti..

So oleh kerana ramai yang memberikan komen2 positif tentang NR, memaksa aku untuk memilih set ini.
Walaupun harganya jauh beza dari set aku terdahulu..

Dulu, aku mengambil set bersalin Alfiat yg mana aku kira sangat bagus dari segi mengembalikan tenaga,
Dan setnya yg complete termasuk akar kayu, serbuk dan juga dalam bentuk pil..
Kalau xsalah aku set itu cuma berharga rm80..

Set NR yang aku ambil sekarang cukup untuk 30 hari sahaja..
Jika mahu 44 @ 100 hari pun ada..
Tapi ikut pengalaman aku, set dulu 30 hari pun x habis2 pakai.. so better go for small amount dl..
Kalau xcukup nnti baru tmbh..

Yang bestnya beli kt sini
Sebab dapat harga ahli, RM300 saja berbanding di luar RM375
Daftar ahli cuma RM10, free pos n dapat free 2 barut baby lg..

So pada sesiapa yg masih ragu2 nak pilih set bersalin yg mana, aku syorkan NR..

p.s: Skrg yg xder cuma pilis, erm.. nak cari la nnti..




1 comment:

  1. sis...pas bersalin pakai set premium beautiful..kejap jee dpt shape kan badan bali...
    kalu nk jd biz partner pun bleh..i bleh guide u k!!!salam perkenalan :)

    ReplyDelete