Kelik,kelik dan kelik lagi..

Followers

Labels

1utama (2) Abang (23) Aku (97) AMT (1) Arokaya (1) Babywearing (3) Bibik (5) Birthday (9) Boikot (1) Breastfeeding (21) Buah Mariam (2) Cinta (2) Cloth Diapers (5) Contest (4) Dania (28) Danny Rayyan (45) Dhiya (27) Di Dapur dan Makan2 (11) EBM (6) Emak (1) En Somi (8) Event (5) Exam (1) Family (30) Family Planning (2) Feeling-feeling (2) Friend (9) Friends (21) Gadget (6) Gaji (1) Games (1) Gathering (7) Hamster (2) handphone (4) Herbalife (3) Hiking (4) Hobby (13) htc (2) Info (1) Jalan-jalan (24) Jiran (1) Kampung (2) Kereta (4) Kerja (10) Kewangan (1) MA (2) Me (61) Movie (4) My Car (1) My Pet (4) Occasion (1) Outdoor (8) Pembedahan Tonsil (13) PGL (1) Philipphine (1) Phuket (2) Pregnancy (22) Quiz (1) Raya (4) Review (1) Rina (2) Runs and Walks (11) Sabah (1) Sakit (11) Sales (1) Scene (1) Sekolah (6) Senam (1) Sewing (2) Shopping (3) Sothys (2) Supplement (5) Tadika Krista (3) Tagged (2) Teater (3) Thai Massage (1) Traffic (1) Twitter (9) Twtup (6) Vacation (10) Wordless Wednesday (3) Work (2) XPDC (8)

8.15.2009

Cuti-cuti Melaka 10-13/8/2009

Dok asyik mengejoin contest yang dianjurkan oleh para bloggers,
sampai lupa nk update blog..
Blog aku ni dh penuh ngan n3 contest jek..

10-13 tu aku kena bertugas di Hari Peladang, Peternak dan Nelayan Kebangsaan (HPPNK)
di MITC, Air Keroh Melaka.
Sambil menyelam sambil makan angin la kan..
But my hubby datang teman aku 1 malam jek..
So petang tu lepas abis shif aku bertugas jaga pameran, kitorang jalan2 kat bandar melaka..


Kitorang naik cruise menyusuri Sg Melaka.
Amik masa 45 minit, harga tiket RM10 seorang.


Penat aku berjalan ari tu..
Sampai sakit2 kaki sebab kasut yang dipakai x sesuai..


Replica kapal yang karam.
Sekarang dah dijadikan muzium.
Tapi masa aku gi ni tutup lak..


Dalam Fort Santiago..


Penat aku mendaki tangga ni..
Jenuh tul..
Sampai atas, leh nampak Eye on Malaysia n Menara Taming Sari


A Famosa


Kat belakang muzium kenderaan..
Ingat lagi keretapi tu..
Suatu masa dulu masa umur aku 18 tahun, aku penah amik gambar panjat keretapi tu..
Masa tu siap pakai baju kebaya lagi. Tu yang xtahan tu..


Pantai Melaka, kat sini juga ditempatkan Eye on Malaysia.
Just snap a pic dari dalam kete..
Nak turun dah Maghrib.


Suka gambar ni..
C antik la aku amik..


Harap nanti leh datang sini lagi..
Next time datang make sure lom pregnant..
Kang xlarat jalan lagi..

p.s: Xpuas.. Banyak kenangan terimbas disini.



No comments:

Post a Comment